25 Mart 2008

Uzun bir zaman geçmiş (yine)....

2007 yılına belkide damgasını vuran cümlem oldu bu...

Günlüğüme, mektuplarıma, arkadaşımlara yazdığım notlara nedense Rumi yılı içersinde bu cümle damgasını vurdu....

Zamanı yakalayamadığımı düşünürdüm...

2007 böyle bir rehavet içersinde geçti....

Elbette kötü değildi 2007 lakin ona yüklediğim anlam doğrultusunda da değildi....

Getirdikleriyle götürdükleriyle yine de güzel bir Rumi yılı oldu 2007....

Ve bugün uzun zaman sonra bu sayfayı açtığımda ve 2007 yılına girmek üzereyken yazmış olduğum bu yazıyı okuduğumda, kızarmaya yüz tutumuş yüzümde beliren utangaç/mahçup gülümsemeyi ben anlayamadan "uzun bir zaman geçmiş yine" cümleleri dökülüverdi ağzımdan ve daha ben ne olduğunu anlayamadan bu satırlar dökülüverdi ellerimden...

Uzun bir zaman olmuş bu cümleyi sarf etmeyeli :-)))

Oysa buraya bambaşka şeyler yazmak için, sıcacık bir merhaba demek için gelmiştim ben...

Fazla söze de gerek yok...


Merhaba, Bal böceği ben....

Aşk böceğine kavuşmak için, masmavi bir dünyaya yelken açmak için, yaşamı anlamlı kılmak için kolları sıvamış minik bir balböceğiyim ben...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim,
Bloğunu bugün öğrendim ve hemen okumaya koyuldum.Yazılarının çoğunu okudum ama şu an ara verip yazmadan edemedim. Çok tatlısın. Adını duymak içimde gülücüklere neden oluyor. Benim hayatımda 'iyi ki varsın' diyeceğim insanlardan biri sensin! İnşallah da hep olursun. Seni çok seviyorum. İnsanı önemsediğin, insanın yanında olduğun, fikirlerini esirgemediğin, açık sözlülüğün, dost olduğun için....Önce Rabbime sonra da sana teşekkür ediyorum. Yazılarınla ilgili yorum için ayrıldı belki bu kısım ama bugün beni herkes hoşgörsün ve bilsinler ki, seni seven biri daha var. Benden çok daha olgunsun. Ben biraz çocuğum. Seni son zamanlarda biraz yordum sevgili dostum. Yine de, herşeye rağmen, kendi ruhsal durumuna rağmen yanımda oldun, beni dinledin, derdimi dert bildin...Bunu unutamam! Hayatta hiçbir iyilik karşılıksız kalmazmış, burda karşılığı olmazsa başka yerde varmış.
Benim için en güzeli içten bir dua. Allah inşallah gönlüne göre verir. Ben de başımdan geçen, atlatması benim için zor olan bazı hadiselerle bişeyleri idrak ediyorum. Ve bu idrağın gönlümün onayından geçmesini diliyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun. Seni çok seviyorum. Dualardasın. Gönlümdesin CANIM.